Badminton 2022 – snackistråd

Ja, jag skrek rakt ut. Toledo är en av mina absoluta drömhästar och det ser alltid så otroligt lätt ut så kom verkligen från ingenstans. Sen var det en otroligt värdig vinnare. Laura verkar ha en väldigt fin relation till sina hästar. Gillar att det är så många unga tjejer i eller på väg in i brittiska landslaget
Håller med! När jag ser Toledo tänker jag att "ska man hålla på med detta är det en sån häst man ska ha" 😍 Han och Lordship's Graffalo hade gärna fått flytta in hos mig. Ska bara bygga en fin lösdrift åt dem först.

Och ja, vinsten var välförtjänt och verkligen lätt att unna henne. Väldigt rolig utveckling i laget och förhoppningsvis bra för sporten.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 278
Senast: Calmiche
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har haft åldersnojja i stort sett hela mitt liv. Jag har verkligen varit skräckslagen inför tanken på att bli gammal, och tyckt att...
2
Svar
20
· Visningar
5 240
Övr. Katt Hamnat i en lite knepig sits, ska försöka få med allt men hålla det så kort det går, men varning för det blir långt. Väldigt tacksam om...
Svar
11
· Visningar
2 301
Senast: Heulwen
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 692
Senast: Lotus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp