Bäddsoffor!

Sv: Bäddsoffor!

Sambons grabbar sover i denna här!
Avtagbar klädsel.lätt att fälla ut/ihop!
Nackdelen är att sängkläderna måste bort innan den fälls ihop!
Man ser inte riktigt hela,men du kanske får en liten uppfattning om hur den ser ut!
Står under en loftsäng!
Köpt på IKEA,runt 2000kr,fanns i andra färger också!
15340085.jpg
 
Sv: Bäddsoffor!

Den är ganska fast att sitta i (dock inte alls så hård/stum som andra bäddsoffor vi provsuttit), ryggkuddarna är mjukare och ganska formbara. Jag behöver stöd för ländryggen när jag sitter, så en fastare soffa passar mig bra, och jag sitter jättebra i denna. Min pappa, som också har problem med ryggen, älskar att vila på schäslongen. Färgerna på hemsidan är tyvärr ganska missvisande. Vi var inne på grå men färgen var inte alls så fin IRL och tyget ser ut att slitas väldigt snabbt, så vi valde mörkbeige istället. Det är den färgen på bilden ovan. I verkligheten är den ljusare men med en lite gulgrönaktig ton (var lite skeptisk först, men det blev bättre än väntat, smälter in bra tillsammans med våra ekfärgade möbler).

Jag tycker inte heller att den är så hård som anna_panna skriver. Den kan inte mäta sig med en resårsäng i komfort, men vilken bäddsoffa kan det? Ska soffan användas som säng permanent är det bra med en ordentlig bäddmadrass.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp