Bukefalos 28 år!

Bästa dagen att gå på Eurohorse?

rebeccasvensson

Trådstartare
Jag och övriga i stallet har de senaste åren försökt komma fram till vilken dag man bör gå på Eurohorse, men utan framgång. Vissa påstår att priserna är sänkta på söndagen och att man därför kan fynda lättare om man är där söndag em. Andra hävdar att det är bättre att gå på torsdagen eftersom utbudet är större.Förra året blev vi dock tveksamma till om priserna faktiskt var sänkta eller om försäljarna från första början skriver t.ex. "199:-", stryker över det och skriver ett lägre pris på sina skyltar. Eftersom jag inte hittat speciellt mycket de senaste två åren när jag gått på söndagar tänkte jag iår åka in på torsdag eller fredag för att se om det finns mer saker. Men är det någon annan som vet vilken dag som är den optimala shoppingdagen? :D
 
Sv: Bästa dagen att gå på Eurohorse?

Jag skulle nästan vilja säga fredagen, på dagen. Inte alls lika mycket folk som lör-sön. Visst kan en del rea ut en del på söndagen, men å andra sidan är många av de där superfynden slutsålda redan på lördagen. På torsdagen är det inte alltid som alla utställare kommit än. Så ja, fredagen vill jag påstå. Själv brukar jag försöka gå en sväng både på torsdag eller fredag och söndag. :)
 
Sv: Bästa dagen att gå på Eurohorse?

Då är vi lite inne på samma spår, för några fynd har jag inte hittat på söndagar :p Det blir nog fredag för mig i år!
 
Sv: Bästa dagen att gå på Eurohorse?

Jag har gått på onsdagen i flera år. Man är först till rea-ställen o kan plocka åt sig godbitarna innan nån annan.

Har inte gått på helgen på åratal, så mycket folk och trängsel!
 
Sv: Bästa dagen att gå på Eurohorse?

På onsdagen? Trodde mässan alltid börjat på torsdagen, eller är det bara de senaste åren? :)
 
Sv: Bästa dagen att gå på Eurohorse?

Varierar nog från år till år, tror jag. Minns också att det varit onsdag eftermiddag/kväll ibland. I år börjar den på torsdag.
 
Sv: Bästa dagen att gå på Eurohorse?

Jaha, där ser man :) konstigt att den inte börjar på onsdagen i år samtidigt som showen :o
 
Sv: Bästa dagen att gå på Eurohorse?

Helt klart fredag fm:D Har senaste åren åkt då och det käns som om det bara är jag och mitt sällskap där då. Kan komma åt och klämma och känna utan att trängas. Även om jag får betala någon krona mer så är det värt det.
Och så kan man sitta ner och fika utan problem, super:up:
 
Sv: Bästa dagen att gå på Eurohorse?

Bristen på folk är ju helt klart en fördel! Tyvärr kommer jag inte ifrån på dagen utan kommer dit vid fyratiden...
 
Sv: Bästa dagen att gå på Eurohorse?

Åååh det låter underbart ju! Jag ska ner på torsdag, hoppas på många fynd och onödigheter!
Första gången på jagvetintehurmånga år som jag faktiskt ska in och se själva showen, spännande! Hoppas det inte är för mycket folk på mässan torsdag eftermiddag
 
Sv: Bästa dagen att gå på Eurohorse?

*kl*

Jag har alltid haft heldagsbiljetter till GHS och smitit ner en sväng under något shownummer och kikat på mässan så har inte superkoll hur det fungerar. Men i år har jag bara biljetter till ett par kvällar, kan jag då gå in på mässan tidigare under dagen? Eller gäller biljetten till GHS bara till mässan samma timmar som till arenan?
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 479
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp