bästa klövjeväskan? hjälp

@Voff jag funderar på om väskorna, de flesta, flaxar pga SÅ HIMLA STORA?
Det finns ju inga väskor alls (förutom typ snowdogs) som man kan spänna åt själva väskorna så de inte flaxar?

Min hund HATAR när väskorna flaxar, därför hade jag hoppats att en Small hade funkat pga hälften så små väskor, men nepp.
Jag använder dessutom bara väskan i rehabsyfte så hon bär inte ens ett kilo, annars kan jag tänka mig att väl utfyllda väskor inte flaxar.
Om du använder dem i rehabsyfte och inte behöver så stora väskor, har du kollat på Redogs väska? Den är väl mest tänkt för rehab som jag förstår det, de ser inte så stora ut.
 
Äh glömde såklart att mäta men GUD vad nöjd jag är!!
Den är VÄLDIGT justerbar och mjuk mot hunden så själva ryggplattan känns väldigt formbar, inte alls risk för skav.
Och Jaga verkar också väldigt nöjd med den när jag provade den igår, vi ska dock testa den med vikter idag.
 
Äh glömde såklart att mäta men GUD vad nöjd jag är!!
Den är VÄLDIGT justerbar och mjuk mot hunden så själva ryggplattan känns väldigt formbar, inte alls risk för skav.
Och Jaga verkar också väldigt nöjd med den när jag provade den igår, vi ska dock testa den med vikter idag.

Eftersom det är den väskan som flest rekomenderat så blir det nog den. Får klura på storlek. Äldsta tiken är grov.
 
@Voff hur grov är grov?
Denna är ganska ställbar, ska se om jag kan ladda upp bilderna någonstans, för man kan inte slänga in en bild direkt här va?
 
@Voff hur grov är grov?
Denna är ganska ställbar, ska se om jag kan ladda upp bilderna någonstans, för man kan inte slänga in en bild direkt här va?

Jag ska se om jag kan mäta henne i eftermiddag. Men hon är byggd som en hane och väger 34 kg. På Björkisselar osv har hon en storlek större ön våra övriga tikar. (Stl 6)
De övriga tikarna ligger på 26-27 kg och drar stl 5
 
Äh glömde såklart att mäta men GUD vad nöjd jag är!!
Den är VÄLDIGT justerbar och mjuk mot hunden så själva ryggplattan känns väldigt formbar, inte alls risk för skav.
Och Jaga verkar också väldigt nöjd med den när jag provade den igår, vi ska dock testa den med vikter idag.
Vilken väska från ruffwear är det du har köpt? :) Letar också...
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp