Bästa (och mest prisvärda) trädgårdsstegen

monster1

Trådstartare
Vad har ni för stegar i trädgården dvs när ni beskär och dyl. Jag funderar på att lyxa till det och skaffa en steget skapad för ändamålet istället för att trassla med "vanliga" stegar. Har ni några bra tips, vad föredrar ni?
 
Vet inte om jag riktigt fattar? Vad är krånglet med en vanlig stege anpassad för aktuell höjd? Utveckla gärna

Jag har flera stegar En som går att korta och länga, som är lite tung, och lång. Den andra är en mkt lätt aluminiumstege. Bägge har funkat i trädgården utan att just jag tyckt de varit besvärliga
 
Jag har en vanlig aluminiumstege som går att fälla ut så den ser ut som ett A. Det jag ångrar är att jag inte tog en som var högre med fler trappsteg. Annars funkar den jättebra.
 
Vi har en som man kan vika i 4 led. Dvs man kan ställa den som en bro och lägga en avsedd bräda på den.
Multistege heter den.
1000004567.png
 
Vet inte om jag riktigt fattar? Vad är krånglet med en vanlig stege anpassad för aktuell höjd? Utveckla gärna

Jag har flera stegar En som går att korta och länga, som är lite tung, och lång. Den andra är en mkt lätt aluminiumstege. Bägge har funkat i trädgården utan att just jag tyckt de varit besvärliga
Det kan vara svårt att få den att ligga bra mot grenarna och marken kanske inte är helt plan där den ska stå så det är svårt att få den att stå bra.
 

Liknande trådar

BH
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 356
Senast: Cattis_E
·
Fritid Dottern tycker om målarböcker, och har kommit fram till att hon trivs bäst med tuschpennor. Just nu ritar hon mest med pennor som är...
Svar
16
· Visningar
1 383
Senast: monster1
·
Utrustning Känner mig lite omodern nu, men har börjat fundera på att köpa thermoridbyxor som komplement till de riktigt kalla dagarna. Jag går i...
2
Svar
22
· Visningar
1 366
Senast: Buongusto
·
Foder & Strö Jag funderar på att byta från vanlig halmbädd där hela boxen mockas igenom varje dag till permanentbädd. Står i kallstall, så jag vill...
Svar
3
· Visningar
608
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp