Bukefalos 28 år!

Bästa sadelmärke?

J

jennyhansson79

Vilket sadelmärke är bäst?
Funderar på att köpa en Billy Cook reining sadel. Är det något att rkomendera?
 
Sv: Bästa sadelmärke?

Jag gillar Billy Cook! Däremot vet jag inte om de är bättre än andra kvalitétsmärken (Crates, Pullman, Continental, TexTan osv)..
 
Sv: Bästa sadelmärke?

Billy cook är helt ok sadlar. Fast mitt favoritmärke är nog Cattlemans. Superbra sadlar till vettigt pris!

/LL
 
Sv: Bästa sadelmärke?

Att den bästa sadeln är den som passar hästen och ryttaren förstår jag. Men jag vill ha en bra och hållbar sadel till ett vettigt pris. Vill ju inte behöva leva på nudlar resten av sommaren...
 

Liknande trådar

Mat Tänkte köpa ny airfryer när skatten kommer. Men så var det det här med att bestämma sig 🫣 Har skalat ner det till 2 st i alla fall, en...
Svar
4
· Visningar
422
Senast: MissFideli
·
Islandshäst Jag funderar på att ev börja testa på islandshäst-ridning. Har mest ridit d-ponny på senare år. Har en hel hög blandade frågor.🙂Vad är...
Svar
16
· Visningar
1 158
Tävling Har aldrig besökt tävlingen tidigare och behöver lite tips och råd. Tänkte överraska dottern på 11 år med biljetter, men kan inte...
Svar
10
· Visningar
547
Senast: shebeen
·
Fritid Jag har bestämt mig för att försöka aälja mitt stora objektiv, inget jag vill göra men jag behöver få in pengar asap så jag måste. Det...
Svar
8
· Visningar
349
Senast: Tokyo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp