Bästa täckena?

Jag sällar mig till Horseware skaran!

Helt super! Har bara Rhino, då min häst är ranghög och täcket behöver inte tåla så många bett ;) Ger aldrig något skav och är verkligen vattentätt!
 
Köper bara Horseware. Bättre täcke har jag inte hittat. Håller tätt, slitstarka, ligger bra och ger inget skav (på min häst). Dyrt men värt vartenda öre. Haft ett i fem vintrar nu och håller ännu super!!!
 
Ok, då fick jag väl mitt täcke (och min kompis med) från det dåliga partiet da... Har du maskintvättat dina täcken da som jag gjorde? Fast, vintertäcket är ju mycket bättre än regntäcket. Mina är också gråa.
 
Jag har impregnerat om både rentäcket och vintertäcket, men regntäcket läcker lik förbaskat endå! Rakt igenom går det! :confused: Vintertäcket håller dock... Men det är för litet nu... Nån som vill köpa? 250:-???
 
ja jag håller med om att horseware har jättebra täcken! Har själv ett Rhino 200g. Verkligen jättebra passform och helt tätt, går inte sönder för nåt! Och snyggt förstås..! :bow:
Rekommenderar starkt !

//Emma//
 
Dominick.
Finns nog inte bättre att få tag på.
Veredus har ett superbra magnettäcke också... :d
 
bucas täckena är bra men dom har ingen vidare bra passform i bogen.
horsewear är helt suveräna, dom har bra pass form och dom håller, lääänge.
då jag tyvär inte har råd att köpa ett horsewear täcke så köpte jag i år ett thermo master superfit rain, jag har inte hafft det så länge men än så länge är jag väldigt nöjd med det. :)
däremot har jag ¨dålig erfarenhet av svea täcken, jag hade ett förut, det var dålig passform och var sönder strimlat inom två veckor :mad:
 
efter att ha läst denna tråd så har jag gjort slag i saken :crazy: och köppt två nya rhinotäcken!!!
köpte ett nytt bucas här om dagen och tycker att det är lite trångt över bogen. men han får slita ut det ändå.
är alla horseware stora?
köpte 125 i bucas och det var precis...
provade ett 135 i termomaster men det var alldeles för stort.
Beställde nu 125 i horseware, hoppas att de inte är för små :crazy:
 
har också köpt två rhinosar idag en 200g å en 300 g (eller vad de va)!! Har haft bucas innan som bara pajat så nu räknar jag med att dom håller!! :) :cool:
 
Mitt TM-rain täcke har inte läckt någonting.
Använt en ½vinter-vår och en höst.

Däremot sitter det illa, ngt litet i bogen och så men för de pengar jag la ut är jag nöjd och ponnyn tar inte skada.

Är på jakt efter ett vintertäcke! :crazy: svårt ju.
 
Eskadron???

Någon som har erfarenhet av Eskadrons täcken (thermo inne/vinter och regn ute)???

Har fått supererbjudande på just eskadrontäcken men vet inte om det är något att våga satsa på... någon???
 

Liknande trådar

Utrustning Håller på och blir galen i täckesdjungeln så vänder mig nu till er för lite hjälp. Har en häst med breda bogar, normal hals men högrest...
Svar
16
· Visningar
931
Senast: Freazer
·
Utrustning Skulle behöva laga ettbarnspolitiken täcken, var hittar jag de bästa laglapparna? Verkar smidigt att bara klistra på en lapp över hålen...
Svar
1
· Visningar
344
Utrustning Är det någon som lagat utetäcke med gott resultat? Hur? Har för några v sedan köpt nytt täcke till häst. Valde att betala lite mer än...
Svar
19
· Visningar
1 170
Senast: skiesabove
·
Utrustning Hej! vad tycker ni om hööks nya design på täcken mm? Jag är inte förtjust i den alls. Undrar hur kvaliteten kommer vara och passform...
Svar
9
· Visningar
949

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp