Bagagerumsskydd

Trissa

Trådstartare
Vi tänker byta från bur till grindar, och då investera i ett sånt där helt skydd för skuffen. Ser att det finns från ett par hundralappar upp till fyrsiffrigt, så nu undrar jag var ni köpt era, och om ni är nöjda?
 
Vi tänker byta från bur till grindar, och då investera i ett sånt där helt skydd för skuffen. Ser att det finns från ett par hundralappar upp till fyrsiffrigt, så nu undrar jag var ni köpt era, och om ni är nöjda?
Har köpt på biltema två gånger, rätt dålig hållbarhet på dom. Vassa klor eller annat kan riva hål och remmarna har lossnat. Så det är väl inte att rekommendera.
 
Jag köpte en lastlåda av en kompis till förra bilen. Den var i hårdplast och formgjuten efter bilmodellen, efter tre år så såg bagaget fortfarande ut som helt nytt, hade nog inte köpt det nytt då nypriset var typ 2000:-... Men den var riktigt bra!

Maken har ett som knäpps fast med tryckknappar och i lite hårdare material, han är jättenöjd med det!
 
Jag har ett Honda original till min bil, de satt i redan när jag köpte tillsammans med originalgaller och mellanvägg. Allt är minst tio år och superfint.
 
Jag har MIMs bagagerumsskydd som går hela vägen upp på sidorna. Köpte det för typ 600kr och tycker det fungerar jättebra! Gillar att det kommer med en flärp som man fäller ut vid i- och urhopp.
 
Kommer inte ihåg var jag köpte min, men vill uppmärksamma på hur den fästs. Min fästs delvis med klisterlappar mot fönstren, vilket fungerade bra. Tills jag bytte bil och skulle sätta fast den i nya bilen. Då funkade ju inte klistret längre och den sitter inte lika bra.
Inga problem i övrigt, har en fäll i botten som hunden ligger på och som jag tvättar ibland. Om jag inte hade det skulle den nog vara lite hal. Har hållt i tre år, men min hund sitter lugnt i bilen, inget krafsande eller bitande.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej på er! Jag har en hane på ett år, kastrerad blandras beagle som jag tyvärr har allvarliga problem med. Har haft flertalet hundar...
2
Svar
29
· Visningar
2 539
Senast: jemeni
·
Tjatter Hur ser det ut? Tänker ni pynta? Tänker ni baka, eller klä ut er? Har ni köpt pumpor? Är huset ständigt hemsökt? 👻 Jag köpte första...
2 3
Svar
56
· Visningar
2 422
Senast: Sassy
·
Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 593
Senast: Therese1988
·
Övr. Hund Annorlunda rubrik jag vet :D . Jag söker efter riktigt bra glasögon till hund för sitt användas framförallt vid turskidåkning...
Svar
2
· Visningar
574
Senast: Acto
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp