Nebraska

Trådstartare
Jag handlar aldrig på sajter i stil med Wish osv. men nu har jag hittat något som jag verkligen vill ha på en sida som heter Bagendo. Men då jag inte hittar mycket vid en snabb sökning gissar jag det är en äkta bluffsida? Någon som vet?

Jag handlar aldrig på sajter i stil med Wish osv. men nu har jag hittat något som jag verkligen vill ha på en sida som heter Bagendo. Men då jag inte hittar mycket vid en snabb sökning gissar jag det är en äkta bluffsida? Någon som vet?
Recensionerna på Facebook är inte direkt positiva. Det skriker bluff om företaget.

Liknande trådar

Fritid Beställde 3 par värmevantar på en sajt, just för att de hade flera olika och jag kunde beställa hem och testa. Lade beställningen 31/12...
Svar
15
· Visningar
799
Senast: MissFideli
·
Hemmet Jag älskar dofter. Jag tycker speciellt mycket om tyngre dofter och säsongsbundna dofter. Jag vill liksom inte att det ska dofta... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 421
Senast: LinnK
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
683
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 421
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Tittar in i ditt kök del 27
  • Vad gör vi? Del CCXII
  • Sytråden del 4

Hund, Katt, Andra Djur