Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja jag tänkte jag skulle ge mig in på att prova baka dammsugare
Någon som gjort detta själv? Tänkte hur mycket Arraksessens man skall ha. På recepte jag har står det "efter smak" men hur ska jag kunna ha en aning om det ? Så rör det sig om en tesked, matsked ??
Men stopp ett tag nu. Om du använder arrak i form av punch kan jag hålla med om tesked eller matsked. Men många arraks-essenser kan vara väldigt koncentrerade, så börja med yttepyttelite och smaka dig fram.
Haha Såå himla fula dom blev MEN goda. Bakade dem på socker kaka och Bondkakor. Bond kakorna gav en ganska stark smak vilket jag gillade Dock liite krångliga att göra men det har ju med rutin att göra
Hihi Tack till båda Ja då dem blev väldigt goda var ganska krångligt med doppandet då marsipanen öppnade sig under så därför ser de ut som en "barbie midja"
Passar på att fråga, är det någon som vet vad dom vita rullarna heter som brukar säljas vid dammsugare? Det är på något sätt samma fyllning fast någon creme eller grädde i mitten av rullen och vit choklad uppepå.
Din variant av dammsugare med andra ord Smaken är ju ändå viktigast och det ligger sanning i det gamla ordstävet: "Övning ger färdighet". Ni skulle sett första gången jag bakade biskvier.
Hundavel & Ras Det är ju skillnad på "tydlig" och "extrem".
I min ras är det tex för det mesta lätt att se skillnad på hane och tik, men det är inte så...