Bukefalos 28 år!

Bakgrundsbilder?

L

LadyBlue

Dom skrivbordsbilder som automatiskt ligger under egenskaper, vart är dom sparade egentligen? Hade tänkt göra om några i PhotoShop, men har sökt och hittar tusan inte åt dom.. :cool:

nån vänlig själ som kan hjälpa mej?
 
Sv: Bakgrundsbilder?

Ett tips om man inte hittar var sakerna finns är att använda sig av SÖK-funktionen i datorn.

Ex. Jag har XP o vill veta var en fil som heter österlen finns.
Start-sök-skriv österlen, klicka på »Alla filer och mappar«-sök
I svaret får jag då C:\WINDOWS\Web\Wallpaper

Det funkar i alla Windows-versioner men vägen till sök kan vara lite olika
 
Sv: Bakgrundsbilder?

jag gjorde givetvis det först, men det fungerade inte, hittade ingenting :(
 
Sv: Bakgrundsbilder?

provade igen nu och såg att man var tvungen att välja om det skulle sökas i systemmappar, så nu funkar det. tack, nu vet jag det! :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 487
Senast: Hazel
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
803
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 181
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Barn Vår snart sexåriga dotter har alltid sen hon var liten nattats genom att vi ligger bredvid tills hon somnat. Det har funkat men med en...
Svar
11
· Visningar
1 036
Senast: Humla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp