Baklämsfjädrar

Rea

Trådstartare
Hur gör man för att byta dessa, jag har fått mina från Boj nu och ska ge mig ut och mecka med transporten hade jag tänkt men så kom jag på att jag inte vet hur man ska göra :o ...
Jag fattar ju hur jag ska göra för att lossa fjädrarna och få på de nya, frågan är bara om det finns SPÄNNING i fjädrarna när lämmen är uppe :confused: .
Mindre lyckat att lossa 2 stora fjädrar i ansiktshöjd om dom är i spänning ju. Vet ni kloka hur det brukar ligga till?

Sv: Baklämsfjädrar

Jag fick en ordentlig bula i skallen när jag skulle ta loss fjädern (har bara en) på baklämmen. Det är spänning i dem så ta det försiktigt.
Om du kan så skulle jag rekommendera att du lossar dem när baklämmen är nedfälld.
Lycka till!
/Nesslan

AJ :crazy: !
Det luktar verkstad tror jag, vill inte få fjädern i huvudet!

Du kan ju lägga upp lämmen på något, typ en pall så den bli vågrät. Då har man lite bättre utrymme att jobba på och du riskera inte att få den på dig!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
718
Senast: cowgirl81
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 686
Senast: Otherside
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 202
Senast: Mint
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
737
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka