Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag önskar mig en bakmaskin/köksmaskin. Har sett att K*tchen A*d har en snygg men priset är hutlöst. Någon som kan tipsa om en billigare (prisklass runt 2000:-) maskin som är likvärdig med denna maskin.
Hihihi- precis denna har jag satt på önskelistan till jul.... Jag gillar att den ser ut som en riktig Björn som man har i restaurangkök... Har ju samma funktioner också...
Jag tror faktiskt inte att de billgare har alla finesserna men OBH nordica har en i din prisklass...
Själv låter jag hellre släkt o vänner lägga ihop både födelsedagspresent och julklapp för att få orginalet om det behövs... hihihi
Jag är så nöjd att jag redan vet vad jag vill ha
Kläder & Bli fin
Jag har kikat på en väskmodell av dyrare slag (runt 23 i nypris) och på eBay ligger det 2 st för ca 8000 resp 11000. I Sverige ligger...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.