Bukefalos 28 år!

Balkongen ska bli fin!

_Sascha_

Trådstartare
..Men jag behöver lite tips :D

Jag hade tänkt lägga trätrall som golv istället för den kalla betongen, men problemet är att i somras när vi flyttade in så hade den gamla hyresgästen lämnat massa saker på balkongen (gamla blomjordspåsar och balkonglådor osv..) och då var det massor med tvestjärtar under där :crazy:.
Jag städade och slängde allt det där men tvestjärtarna dök upp titt som tätt ändå.. Men inte i lika stort antal.
Så min fråga är kan man göra något så de inte springer runt under trätrallen?

Sen undrar jag om det finns några fina krukväxter (vill inte ha balkonglådor då katten kommer förstöra dom) som man kan ha ute, ganska höga vore fint, som man kan ha i en stor kruka bara?
Jag har en inne i sovrummet som jag tänkte att jag kanske kunde flytta ut. Den ser ut såhär:
67472_PE181313_S3.jpg

Någon som vet om den klarar sig?

Sen vill jag jättegärna ha fler tips på hur man gör det mysigt på balkongen, har inte så jättestor så små, fina djurtåliga saker önskas :D
 

Liknande trådar

Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
7 665
Senast: Ajda
·
Äldre Funderade på om jag kanske skulle ha lagt tråden under "Hem & hobby", men då det mer handlar om något slags livsval, så fick den hamna...
2
Svar
22
· Visningar
2 198
Senast: zassoo
·
Hästmänniskan ...flytta till ett annat stall! Måste få beklaga mig lite och höra hur det ser ut i resten av landet. I somras flyttade jag till en...
Svar
14
· Visningar
3 201
Senast: Totola
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp