Bältesspännare.

• Western
  • Trådstartare Trådstartare åke
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 811
Sv: Bältesspännare.

Det undrar jag med!.... jag brukar helt enkelt bara ta högerhanden och dra i bältet tills det är lagomt spänt... ;)

Vart hittar man det? Några bra tips kanske?
Det billigaste alternativet är ju ett spännband som man kan hitta för under 50-lappen, sen kan man ju lyxa till det genom att byta ut tygbandet mot en läderrem :cool:. Stoppa i änden i mekanismen o sen jagar man på med handtaget tills det är lagom spänt runt magen. Lätt att lossa om man får påträngande behov :eek: också, så det är inget dåligt tips ! Kolla på Clas Olsson, ÖoB eller på Rusta, dom brukar ha

Senast ändrad av en moderator:

Det ska stå bältesbuckla. Men det gick ju inte att ändra rubriken.. Hittade många snygga nu.

Det ska stå bältesbuckla. Men det gick ju inte att ändra rubriken.. Hittade många snygga nu.
jaha, ja då föll mina förslag som ett korthus ! Bucklor på bältet , är inte det obekvämt? :confused:

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 141
Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
578
Senast: Ramona
·
Tävling Jag letar efter bra musik att tävla till, i detta fallet är det islandshästgrenen Gæðingalist men jag tänker att tråden kan fungera även...
Svar
7
· Visningar
332
Senast: Gabby_Ossi
·
Kropp & Själ Mina tummar får alltid en djup hudspricka i hörnet på den sidan som är in mot handen. Jag har testat att smörja med allt tänkbart men...
Svar
10
· Visningar
373
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka