Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag vill ha en bältesväska till iphone, som inte har clips för bältet (vill att den ska sitta säkrare än så) och som hänger vågrätt, är det möjligt?
Har letat som en galning i alla nätshopar men hittar ingen som matchar mina kriterier.
Jag dammsög hela marknaden också när jag bytte telefon och det mesta som fanns var just med clips....
Den enda som skulle kunna ha passat in är från http://www.krusell.se/sv/products/mobile-cases och en modell som heter "Hector"
Den har ett dold magnetlås på framsidan, jag har lite dålig erfarenhet av dessa så den gick bort för mej...
Den väskan såg annars fin ut, men magnetlås är ju lite farliga... Jag kommer använda väskan en del och då även vid ridning, så låset måste tåla en del påfrestningar.
Helt otroligt att det inte finns. Kollade ebay också men magnetlås och/eller clips verkar vara standard.
Kläder & Bli fin
Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Hundträning Jag och Tilda går en ny spårkurs nu (3e tillfället idag) med apporter för första gången. Tidigare kurser (personspår och id-sök) Har det...