Banbyggarutbildning?!

• Fälttävlan
  • Trådstartare Trådstartare Spike
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 515
S

Spike

Jag har letat överallt efter info om banbyggarutbildningar, men utan resultat... Är det NÅGON som vet exakt vilka kvalifikationer som krävs för att utbilda sig? Jag blir galen på detta! :confused:

Sv: Banbyggarutbildning?!

Det krävs absolut ingenting ;)

Mer än att du skall vara intresserad och beredd att möta vissa galna :love::eek: typer ett par helger

Du kan också vara beredd på att du får lämna sminket, pumpsen och lackväskan hemma :D

Mer än att du skall vara intresserad och beredd att möta vissa galna :love::eek: typer ett par helger

Du kan också vara beredd på att du får lämna sminket, pumpsen och lackväskan hemma :D

Det var det dummaste jag hört!:eek: Smink o lackväska går JÄTTEBRA att ha med vid banbyggeri...pumps kanske är ngt osmidigt i lervälling....:angel::devil:

Ibland kommer det ut inbjudan till banbyggarkurser på förbundets hemsida.

Första steget är redan taget, det är bra att du redan är galen

Vad bra! galna typer är jag van vid, så det är nog ingen fara :P

Haha, ja det låter som en bra idé :D

Ibland kommer det ut inbjudan till banbyggarkurser på förbundets hemsida.

Första steget är redan taget, det är bra att du redan är galen

Jo jag såg att första kursen redan har varit, men jag ville bara kolla om man tex måste ha tävlat höga klasser och så :)

Ja galen är jag, det kan nog ganska många bekräfta :P

Liknande trådar

Gnägg Hej, Har letar överallt efter grönt kort kurs, i Skåne gärna så nära Hörby / Lund som möjligt. Verkar inte finnas något nu inom de...
Svar
1
· Visningar
143
Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 654
Senast: Mirtai
·
Utrustning Hej hej, är det någon som vet om ett rakt fullcheek bett eller ett rakt fullcheek äppelbett är tillåtet inom dressyren? Skulle också...
Svar
2
· Visningar
230
Senast: iliedtoday
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
480
Senast: DeCloe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka