Bara funderade lite här...

• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare HannaSS
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 14
  • Visningar Visningar 1 496
H

HannaSS

Vilka här är det som jobbar/rider på Täby, & i vilket stall. jag är ju kontrollfreak så :) näe då, men skulle abra vara intressant att veta, så man kan spana in er IRL, när ni svischar förbi *s*
//Hanna!

Hmmm. vilken tränare då? Tänker just nu igenom alla orangea överdrag jag sett sen jag började *hmmm* :)

det finns ju inte så många amatörtränare på täby....
jag har orange med röda prickar och rider ofta barbacka!!!
Vad har du för färger??

rött & blått som vårat stall, :) men Monica håller på att göra ett nytt mycket snärtigare åt mig nu *ler*

nix, jag och min "hjälpreda" brukar göra det när vi bara ska promenadrida eller hackecantra.
Hästarna älskar det!!

Menar du att du hackecantrar barbacka? Jösses, det skulle aldrig min gamla döda tränare tillåtit.

joo, det är mycket som dom gamla tränarna skulle se rött om dom såg!!
Mina hästar vet att när vi rider barbacka så är det bara "luffsa runt" som gäller, mitt ena treårssto som normalt pullar ganska hårt hackar lugnt o städat på halvlång tygel när hon går barbacka. Och JA jag har tänkt tanken att det kan vara sadeln som ligger illa och provat olika sadlar, även "riktiga" ridhäst sadlar.....

jag brukar hjälpa till i ett stall där...typ stallarbete och så rider jag med på smokey ibland (vi lånar honom från tommy) :)

Jo det är nog sant att dom "gammla" inte skulle tillåta så mkt, och absolut inte den jag red hos.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jobbar nu på ett äldreboende, det är samma människor, samma rutiner, dag ut och dag in, och allt sker mellan 4 väggar. Såklart händer... 2
Svar
22
· Visningar
1 331
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 087
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 019
Senast: lilsan
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 617
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka