bärbar på riktigt, vad ska jag ha?

Milosari

Trådstartare
min gamla "bärbara" dator gick sönder igår :(. piggen i strömuttaget gick av och kommer enligt reparatör kosta mer än det smakar att laga. så jag måste köpa en ny. men den här gången vill jag ha en som är bärbar på riktigt. den gamla väger jättemycket och är stor och otymplig. jag har funderat länge på en mini-pc och vissa verkar tycka att de är bra medan andra tycker att de är skit. vad tycker ni? vad ska man tänka på?

jag ska ha datorn att surfa med och skriva enklare skolarbeten på. vi har en stationär också så den ska vara ett komplement som jag kan ta med mig i skolan. och priset måste vara mycket lågt, runt 4 000 (på net on net eller media markt). jag har inte råd med några utsvävningar innan jag vet hur mycket csn kan komma att kräva tillbaka (har nog tjänat lite för mycket).

Sv: bärbar på riktigt, vad ska jag ha?

jag läste den också fast jag vill gärna ha tips om datorer som är lite mittimellan också? det kanske är ett bättre val för mig?

Sv: bärbar på riktigt, vad ska jag ha?

Och då går det inte att fortsätta i den existerande tråden??
Annars funkar ju trådkapning bra :idea:

Sen finns det ytterligare ett gäng trådar om mini-PC, notebooks, små bärbara, ja vad du nu vill kalla dom.

Om du kollar på vilka jag har svarat i det senaste året så finns där en hel del synpunkter och tips.

Liknande trådar

B
IT & mobiler Spelar det någon roll vad man väljer idag? Tycker de bärbara gått ner mycket i pris och har högre prestanda än för några år sen (jämfört...
Svar
3
· Visningar
2 796
Senast: eerijka
·
IT & mobiler Plötsligt fungerar inte skärmen på min bärbara dator. Det hörs att den startar som den ska, och jag vet ju när jag ska skriva lösenord...
Svar
5
· Visningar
1 226
Senast: Madick
·
Q
IT & mobiler Jag funderar på att köpa mig en laptop istället för min gamla stationära, men jag har ingen aning om vad jag borde köpa för någon. Jag...
Svar
5
· Visningar
1 801
Senast: Tjôta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka