Milosari
Trådstartare
min gamla "bärbara" dator gick sönder igår
. piggen i strömuttaget gick av och kommer enligt reparatör kosta mer än det smakar att laga. så jag måste köpa en ny. men den här gången vill jag ha en som är bärbar på riktigt. den gamla väger jättemycket och är stor och otymplig. jag har funderat länge på en mini-pc och vissa verkar tycka att de är bra medan andra tycker att de är skit. vad tycker ni? vad ska man tänka på?
jag ska ha datorn att surfa med och skriva enklare skolarbeten på. vi har en stationär också så den ska vara ett komplement som jag kan ta med mig i skolan. och priset måste vara mycket lågt, runt 4 000 (på net on net eller media markt). jag har inte råd med några utsvävningar innan jag vet hur mycket csn kan komma att kräva tillbaka (har nog tjänat lite för mycket).
jag ska ha datorn att surfa med och skriva enklare skolarbeten på. vi har en stationär också så den ska vara ett komplement som jag kan ta med mig i skolan. och priset måste vara mycket lågt, runt 4 000 (på net on net eller media markt). jag har inte råd med några utsvävningar innan jag vet hur mycket csn kan komma att kräva tillbaka (har nog tjänat lite för mycket).