Bukefalos 28 år!

Barbere hesten selv...

S

sleepy

Greier jeg dette?

Har en islandshest med veldig tykk pels, han blir veldig svett under trening, derfor tenker jeg å barbere han litt.

Bør jeg få hjelp av noen første gangen?
 
Det kan nog vara bra om någon som kan klippa visar dig första gången. Den personen kanske kan ge dig råd om vilka delar på hästen du ska klippa t ex. Det är ju inte bara att ta med klippmaskinen över hela hästen. Om du tycker att den svettas mycket så kanske det räcker med att klippa den på bogen? Lycka till!
 

Liknande trådar

Hästvård Er det noen som vet hva dette er? Ponnien har hatt det siden jeg kjøpte henne, men nå har det spredd seg litt. Den ene veterinæren jeg...
Svar
5
· Visningar
600
Senast: MimmiNO
·
Ridning Usj, det kjennes virkelig ikke bra ut ridemessig om dagen. Bremsen er på, enda stall eier sier hun har ekstremt mye energi ved utslipp...
2
Svar
39
· Visningar
2 058
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
1 036
Senast: Lobelia
·
Hästvård Hei, Jeg står på en liten stall med plass til 6 hester og nå skal det komme en hest fra Spania. Den kommer ikke til å bli satt i noen...
Svar
7
· Visningar
1 337
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp