• Övr. Barn
  • Trådstartare Trådstartare Limen
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 027
L

Limen

Hur många Barbie har barn numera? Det finns ju så många olika modeller och barn vill förstås ha flera olika. Jag som trodde att det skulle räcka med en eller kanske två olika?

Och Barbie-slott? Svindyrt ju.

Förstår att det är svårt som förälder att inte ge så många olika om det är det enda som barnet önskar sig.

Sv: Barbie

Hur många Barbie har barn numera? Det finns ju så många olika modeller och barn vill förstås ha flera olika. Jag som trodde att det skulle räcka med en eller kanske två olika?

Och Barbie-slott? Svindyrt ju.

Förstår att det är svårt som förälder att inte ge så många olika om det är det enda som barnet önskar sig.

Svar på fråga 1.
Vet inte hur många dottern har. Hennes mormor har tyvärr hittat Tradera och därför är dotterns rum okuperad.

*2. Trodde samma sak tills mormor fick för sig att självklart måste alla barbies ha en varsin Ken *vojne vojne*
Och de är allt från "vanliga" Ken till Fabio (han den långhåriga hunken)

*3. Japp, även denna fruktansvärda skapelse hittade mormor på tradera:eek: x 2 :angel:

Sen var det klart att Farmor även gav sig in i detta & köpte stor bil med hästsläp *nytt* :crazy:

Kan ni tänka er hur det ser ut på det rummet? :o

Ser fram emot bilder på rummet:rofl::devil:Svårt när barnen får i present. Har bara sett att grannbarnen har mängder med olika så jag har insett att barnen normalt kan ha ganska många olika.

Problemet är ju att vissa kläder bara finns att få tag på om man köper tillhörande docka. När jag var liten köpte man nog kläder separat oftare och hade kanske två olika dockor.

Jag har ju undvikit att ge bort blonda Barbies, jag vill hellre ge bort mörkhåriga dockor för att stå emot trenden åtminstone lite. Men de blonda dockorna är "finast". Jag försöker prata om detta, om inte en mörk Barbie kan vara lika fin, men klen respons. Men jag försöker åtminstone.

Senast ändrad av en moderator:

Tja, du bad om det :angel:

Huset, visst är det fint inrett! Vi anlitade en inredningsarkitekt ;)

Bilen + släp

Några av hästarna, har för mig att det ska finnas några till mindre.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag håller på att bli knäpp av allt velande och tankar och funderingar fram och tillbaka 😅 Jag har idag ett barn på 1,5år. Jag lever... 2
Svar
26
· Visningar
2 368
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 152
Övr. Barn Det är bara att inse, jag måste hitta ett tuggummi som är OK för barn/ungdommar… Men vad finns på ICA, COOP, Willys, City Gross mm som...
Svar
4
· Visningar
780
Senast: 95johsv
·
Övr. Barn Jag behöver era råd inför en förestående separation och flytt. Funderar kring vilken boendeyta som är rimlig att tänka sig som singel...
Svar
19
· Visningar
1 094
Senast: tomte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka