• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare Kenzie
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 826
K

Kenzie

Någon som ger det till sin hund? Jag vill vänja in min vovve på det men vet inte riktigt hur jag ska göra. Tips och råd tas tacksamt emot. :smirk:
Berätta gärna exakt vad ni ger er hund...typ veckomatsedel om ni orkar.

Sv: Barf

Man bör ju vara lite insatt i det hela innan man börjar.
Det finns flera böcker att läsa i ämnet.
En är på svenska och kan beställas från denna adress; http://www.mamut.se/jipotimas

Där finns också den info du kan behöva innan start.
Jill har leveranser över hela landet (nästan).
Ring och fråga när hon kommer till dina trakter.

Sv: Barf

Om du är sugen på att läsa böcker rekommenderar jag dessa:

- Natural Food For Dogs And Cats: The Ultimate Diet av Kymythy Schultze
- Dr. Pitcairn's Complete Guide to Natural Health for Dogs & Cats av Dr. Pitcairn
- The BARF diet av Ian Billinghurst

Den första boken är oerhört lättläs även om den är på engelska. Du kan även kolla in Dr. Tom Lonsdales hemsida på http://www.rawmeatybones.com/

Liknande trådar

Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 386
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 509
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 488
Senast: ufot
·
Övr. Hund Ny fråga - i anledning av ny hund. Vi spenderar julloven i Tandådalen i vår säsongsuppställda husvagn. Vid tiden för det stora helvetet...
Svar
0
· Visningar
263
Senast: SaraMara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Leverera valp vid 12 veckor?
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025