barfota boots

icca78

Trådstartare
undrar om det är någon här som har sin häst barfota och rider med boots? min häst ömmar och behöver boots men jag vet inte vilken sort jag skall välja. skulle bli väldigt tacksam för bilder och utlåtande om olika modeller.
 
undrar om det är någon här som har sin häst barfota och rider med boots? min häst ömmar och behöver boots men jag vet inte vilken sort jag skall välja. skulle bli väldigt tacksam för bilder och utlåtande om olika modeller.

Hej på bla gamla distans numera Övriga finns det en tråd som heter "Barfota el boots i distansen", där finns många tips om boots.
 

Liknande trådar

Utrustning Jag har velat fram och tillbaka en tid gällande att hålla vår ponny barfota. Vi tog av skorna bak för en tid sedan och har jag nog...
Svar
8
· Visningar
662
Ridning Hej! Min islandshäst har nyligen blivit barfota efter många år med järnskor. Rider med boots fram och tycker inte han ömmar något...
Svar
6
· Visningar
955
Senast: Roheryn
·
Utrustning Jag undrar om någon här kan förslå ett par barfota boots till min nya häst som normalt går barfota utan problem. Men på vissa...
Svar
4
· Visningar
472
Senast: skiesabove
·
Utrustning Jag är rädd för att det inte finns någon bra lösning, men vem vet någon kanske har en bra idé.... Min häst behöver hovskydd i hagen...
Svar
10
· Visningar
644
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp