Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är man orolig för hur man ska ta babyn kan man först be mamman lägga den i sängen o sen klappa den lite där o sen kanske försöka ta upp den
Jag skulle inte vilja säga som de flesta andra att babysar tål mer än man tror, jag tycker de är ömtåliga o ska behandlas jätteförsiktigt, i alla fall när de är spädisar.
Jag håller med - de ÄR ömtåliga, men det sitter i ryggmärgen att man skall vara försiktig, så det kommer av sig självt
Men man kanske inte skall vara så rädd att HÅLLA I bebisen, jag tror det är det som åsyftas? Många osäkra har liksom händerna platta och bara lyfter bebisen.
Juridik & Ekonomi
Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...