Barnaktivitet Skåne

Madick

Trådstartare
HJÄLP! Vi är i Skåne (Hässleholm) och hade planer på att åka ner till Falsterbo i morgon (fredag). Dock är vädret inte så vänligt mot oss, och det som skulle vara barnens höjdpunkt, bada i havet, känns inte aktuellt. Resan ner med bil känns då inte motiverad.

Så VAD ska man hitta på? En dryg timma med bil kan man tänka sig iaf, och det ska i första hand vara barnens utflykt. Vad kan man hitta på då?
 
Sv: Barnaktivitet Skåne

Rekomenderar INTE Tosselilla!! För dyrt inträde till vad man får!

Däremot är Skånes djurpark i Höör fint, Sjöbo markanad är alltid trevligt, många karuseller mm...
 
arn?

om västergötland kan sälja på Arn så är ett rimligt antagande att Österlens popularitet beror på golit.

golits fotspår i somarens Österlen måste vara en hit.

välskyltat.


*det är sant för mig*
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag ska flytta i september, och det tar ungefär 14 timmar med bil och båt från där jag bor nu till mitt nya hem. Min ena katt är...
2
Svar
24
· Visningar
2 784
Senast: kma
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
829
Senast: Bison
·
Kropp & Själ Vi försöker hjälpa en vän till min mamma som nyss än en gång blivit katastrofdåligt bemött av vården, jag är så arg att jag kokar varje...
Svar
19
· Visningar
2 621
Senast: Saigon
·
Småbarn Jag vet inte riktigt vad mitt syfte med tråden är, kanske mest söka stöd, höra om andra med liknande barn, få veta hur utvecklingen ser...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 355
Senast: Emtherlia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp