JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Baryard matchar "Flippan" mot VM
(Göteborgs-Posten)
Malin Baryard-Johnsson rider helst ston. "Flippan" har hon haft i 10 år och hon är en ganska besvärlig dam.
- Jag måste hela tiden låta henne tro att det är hon som bestämmer. Jag måste lura henne lite, säger Malin.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=269841
Moderator
Hästnyheter
(GP)
Två svenskar i Genèves omhoppning i världscupen. Malin Baryard-Johnsson drog dock det längsta strået och knep en fjärde plats...
Hästnyheter
(Göteborgs-Posten)
Malin Baryard-Johnsson red två superrundor i fredagens nationshoppning. Espri storhoppade, men ändå stänger Malin...
Hästnyheter
(Göteborgs-Posten)
Malin Baryard-Johnsson är på väg upp i världscupfinalen i Las Vegas.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?a=340924
Hästnyheter
(Göteborgs-Posten)
Malin Baryard-Johnsson är klar för tredje finalomgången i Las Vegas.
http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?a=340988
Västeråsträffstråden
Tjatter Tack. Skönt att slippa tänka på och ev meddela resturangen om det mot förmodan skulle bli större förändringar i antalet ärande.
Man kan...
Cattis_E
Alldeles nyss
Svar: 460
Visningar: 19 935
Allmänt
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Jag förstår att du är orolig. Det är inte roligt att stå vid sidolinjen och se en människa falla utan att kunna hjälpa. Men det är inte...
Hermelin
3 minuter sedan
Svar: 1 098
Visningar: 40 513
Allmänt
Starlink
Hemmet De två USB-laddarna är bara vanliga USB-A, avsedda för bilmontage och kommer från Kjell. Samma med cig-uttaget, det satte jag dit för...
Snubbelfot
10 minuter sedan
Valp 2025
Övr. Hund Tror du inte jag skäms?
Han är aldrig lös med vilje. Alltid kopplad. Utom vid de tillfällen han överlistar mig.
Det händer nån gång om...
tanten
8 minuter sedan
Svar: 849
Visningar: 59 855
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Så sant! Min mamma har en pytteliten (2,7 kg typ) ilsken omplaceringshund som låter lite som din grannes. Här om dagen skulle jag hjälpa...
niardasp
42 minuter sedan
Svar: 1 216
Visningar: 72 474
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur I skrivande stund simmar nyaste kampisen runt nära botten och undersöker. Han verkar pigg idag! :heart: Har också skrivit lite med en...
Red_Chili
Idag kl 07:32
Svar: 1 370
Visningar: 40 695
Djur
Fördelar/ nackdelar med tinker?
Hästmänniskan Ja det är ju tråkigt när det blir så men folk får ta ansvar själva tänker jag?
Likaså folk som köper hundar på import och sen gråter ut...
Nota
10 minuter sedan
WE-tråden
Övr. Grenar Tror vi ska på samma tävling @Gabby_Ossi 👍
Har också en fråga om banan: om de inte specar utridningen på klocka i korridor, antar man...
EZMK
13 minuter sedan
Svar: 665
Visningar: 58 897
Grenar
Ringorm utan kli? Något annat?
Hästvård Luras bilden eller är dt vätska i ytterkanterna av ringarna?
Har hästen några som är "bara bulor"?
Ser inte riktigt ut som ringorm. Det...
Cattis_E
Idag kl 06:50
Svar: 3
Visningar: 226
Vård