Bästa anti-virusprogrammet?

Sv: Bästa anti-virusprogrammet?

Okej. Du har inte märkt av några problem med dina program? Eller är de så bra som "alla" säger? :)

Nej, jag kan inte hitta något ang. språk på hemsidan. Men är det så att det bara finns på engelska så är det inte hela världen, det är bara det att jag föredrar svenska..

Har inte märkt några som helst problem. Är jättenöjd.

En ordentlig mjukvarubrandvägg är definitivt värd pengarna. Windows inbyggda duger i många fall. En extern brandvägg är bra, beroende på vad det är för någon, (den "brandvägg" som en "router" erbjuder är halvdan, men bättre än inget.) men en mjukvarubrandvägg är även då ett bra komplement. (Hoppar tekniska detaljerna om varför det är så...)

Hej,

Jag använder Avast Antivirus Home edition, vad jag förstår är det ett av de bättre på marknaden. Hade jag råd skulle jag precis som du satsa på Kasperzky. Mycket bättre än Norton och hälften så dyrt.

Och dessutom sölar/segar Kaspersky inte ner datorn lika mkt som Norton och Avast.

Hej,

Hade jag råd skulle jag precis som du satsa på Kasperzky.

Har inte råd :confused:

I en annan tråd har du just köpt en dator för runt 6000 och sedan påstår du att du inte har råd att köpa ett bra antivirusprogram.

Kasperspy kostar med ettårig licens 375 kr första året om du laddar ner det från nätet och därefter kostar 1 licens 285 kr/år. Köper du tvåårig licens så kostar "inköpet" 645 kr och förnyelse för 2 år 525, vilket gör 80 öre per dag.

Vill du ha hem det med CD och manual finns det från 485 kr per år. Just nu kan du t.o.m. få Kaspersky Internet Security 7 för 479 kr.

Annars finns AVG free som är ett ypperligt gratisprogram. Jag har använt mig av det i över 4 år och aldrig fått hem smitta.

Norton funkar/funkade väldigt bra hemma hos mig det funkar bra nu men det var betan av 2011 dom är snabbare nu än dom var innan :)

Den här tråden är nästan 2.5 år gammal. Stop necroing!

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S

Hästrelaterat

Tillbaka