MissFideli
Trådstartare
Jag har fått reda på att jag blor av med min emailadress vid flytten och funderar nu på om man skulle ha en mer "opartisk" adress istället. Men vilken är smidigast tycker ni? Gmail? Hotmail? Annan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gmail är störst och är nog mest beständigt. Bara namnet "hot-mail" gör att det känns som något att hålla sig bort från.Jag har fått reda på att jag blor av med min emailadress vid flytten och funderar nu på om man skulle ha en mer "opartisk" adress istället. Men vilken är smidigast tycker ni? Gmail? Hotmail? Annan?
varför skulle man hålla sig borta?Gmail är störst och är nog mest beständigt. Bara namnet "hot-mail" gör att det känns som något att hålla sig bort från.
Gmail är störst och är nog mest beständigt. Bara namnet "hot-mail" gör att det känns som något att hålla sig bort från.
Jag har både och. Gmail är seriösare och Hotmail använder jag när jag reggar mig på sidor, blir medlem i affärer o.s.v. Kollar in där då och då och tycker det är jäkligt skönt att ha två.
På svenska blir ju inte namnet så trevligt, för en del har det nog ingen betydelse men jag gillar det inte på något som kombineras med mitt namn.varför skulle man hålla sig borta?
Fast det heter ju inte hotmejl, utan hotmail. Eller vad är det du menarPå svenska blir ju inte namnet så trevligt, för en del har det nog ingen betydelse men jag gillar det inte på något som kombineras med mitt namn.
Tror hen tänker på hot= hotar med att skada, typ. ?Fast det heter ju inte hotmejl, utan hotmail. Eller vad är det du menar?
Jo, det var det jag tänkte. Men översättningen av hotmail blir ju inte hotmejl.Tror hen tänker på hot= hotar med att skada, typ. ?
Jag har fått reda på att jag blor av med min emailadress vid flytten och funderar nu på om man skulle ha en mer "opartisk" adress istället. Men vilken är smidigast tycker ni? Gmail? Hotmail? Annan?