Bästa manliga rösten

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare labb
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 87
  • Visningar Visningar 5 565
Såg det här och tänkte på dig: "En av countrymusikens främsta, Kris Kristofferson, kommer till Sverige i september för fem konserter. Den 12 september spelar han på Palladium i Malmö, den 15 september på Vara Konserthus i Vara, den 17 september i Kalmarsalen i Kalmar, den 18 september på Konserthuset i Göteborg och den 20 september på Cirkus i Stockholm.

Konserterna öppnas av Appalachian Murder Bunnies bestående av Kris dotter Kelly Kristofferson och Andrew Hagar."
Tack! Vem hänger på?

Liknande trådar

Kultur Kom att tänka på en specifik manlig skådespelare men kan för mitt liv inte komma på vad han heter och förstås heller inte släppa det...
Svar
8
· Visningar
547
Senast: Tarnin
·
Kultur Svtnyheter: Alltså, jag har alltid förutsatt att de faktiskt ser på filmerna. O_o Hur tänker ni om det här?
Svar
9
· Visningar
540
Senast: Mineur
·
Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 512
Senast: Enya
·
Samhälle Jag är politiskt aktiv men jag bryr mig mindre om ifall folk röstar på mitt parti än att de FAKTISKT RÖSTAR! ju färre soffliggare... 4 5 6
Svar
119
· Visningar
6 700
Senast: Asko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31