Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Te såklart! Det är ett måste.Te och vindruvor.
Ja te och popcorn är favoriten. Kaffe försöker jag inte dricka för sent, mår bara dåligt av det istället.Nåt riktigt gott te, en jättebalja, och så popcorn. Godis gör mig helt sockerspeedad och illamående även om det är hiskeligt gott medan man äter det..... Kaffe?? Då kan man ju inte somna sen när det är över!
Jag är inte jätteglad i den typen av godis, smågodis (lösgodis) så äter jag i princip bara lakrits och choklad. Brukar rensa den ganska snabbt på det jag tycker är gott.Haribo click mix![]()
Oj svårt! Brukar mest se till att ha något drickbart, som kaffe, bubbelvatten, te eller juice. Sedan varierar det med ätbart. Har inte pluggat så länge än så inte fått några direkta pluggfikafavoriter ännu men det lär väl komma så småningomVad brukar ni ha när ni pluggar för att hålla energin uppe?
Kört på popcorn och Kina puffar men behöver något annat känner jag.
Fyll gärna på vad ni brukar/brukade köra med!
(Jag tänker att det spelar ingen roll om det är för att plugga på gymnasiet/högskola eller lära sig tävlingsreglerna till rallylydnad.)
Vad brukar ni ha när ni pluggar för att hålla energin uppe?
(Jag tänker att det spelar ingen roll om det är för att plugga på gymnasiet/högskola eller lära sig tävlingsreglerna till rallylydnad.)
SatsumasVad brukar ni ha när ni pluggar för att hålla energin uppe?
Det var ganska nice, men bara för att lämna in uppsatser och sådant. (tror och trodde på att sova för att få in kunskaper).Helnattsplugga, det låter inget kul, jag brukade ta helt ledigt från studierna den sista dagen eller dagarna innan tentan för att vara taggad på tentamen.
Jag känner att det alltid fungerat bra med panik som ersättningTyvärr inte, det var något man lärde sig i lågstadiet för 25+ år sedan, innan Facebook, Instagram och mobilen blev viktigare att följa än studier och läxor.
Precis, sova och fysisk aktivitet var de effektivaste sätten att studera för mig.Det var ganska nice, men bara för att lämna in uppsatser och sådant. (tror och trodde på att sova för att få in kunskaper).
Ja det är verkligen guld värt att ha en hund som måste ut även om jag tror att jag behöver sitta vid datorn dygnet runt. En timmes promenad i skogen och jag kunde få ner betydligt mycket mer på 20 min än vad jag hade fått på 2h före.Precis, sova och fysisk aktivitet var de effektivaste sätten att studera för mig.
Jag känner att det alltid fungerat bra med panik som ersättning![]()
Kanske inte skulle säga panik, men TIDSPRESS är min bästa motiverare av allt.
Ni som äter godis för plugg, sitter ni långa stötar då ändå? Eller tex helnätter? Kan inte riktigt tänka mig att det funkar om man ska dra riktiga långkörare? Skulle nog krascha/må illa...