T tanten 28 Dec 2017 #22 En variant på lök- och tomatsallad som jag lärde mig av en studiekompis. Skär löken tunt. Marinera den i citron och olja över natten. Häll bort marinaden och blanda ner tomatbitar. Smaskens
En variant på lök- och tomatsallad som jag lärde mig av en studiekompis. Skär löken tunt. Marinera den i citron och olja över natten. Häll bort marinaden och blanda ner tomatbitar. Smaskens
Fibusen 28 Dec 2017 #24 Nått som också är riktigt gott är denna rödbetssallad: Hacka ett gäng rödbetor (Jag brukar köra på räfflade i burk) En liten burk gräddfil Skala och hacka ett äpple Blanda ihop och riv i pepparrot Kanske inte passar till TS önskemål, men om ni vill äta rödbetssallad vid något tillfälle, gör denna!
Nått som också är riktigt gott är denna rödbetssallad: Hacka ett gäng rödbetor (Jag brukar köra på räfflade i burk) En liten burk gräddfil Skala och hacka ett äpple Blanda ihop och riv i pepparrot Kanske inte passar till TS önskemål, men om ni vill äta rödbetssallad vid något tillfälle, gör denna!