Bästa sätt att skicka täcken från england?

Sv: Bästa sätt att skicka täcken från england?

FRÅN England? Hur många alternativ kan det finnas? Gör ett paket av det och lämna in det på deras motsvarighet till Posten dvs Royal Mail - som är mycket billigare än vår egen post.

Ja mina täcken ligger hos mina vänner där och väntar på att få komma hem :o
Men för mellan 60-150£ så får jag nog åka dit :D

Senast ändrad:

jag har fått hem täcken för 17 euro. men då har det bara varit ett täcke.

Jag kikade där och pja för 60£ så åker jag dit och hämtar dem. Lite roligare också.

Jag har fått hem för 6£ men det var en miss från deras sida :D
Detta är tre varav två regntäcken.

Om du kikat på Royal Mail och fått fram £60 måste du tittat fel. Om du ska ha alternativ vet nog dina engelska vänner bäst men jag tror du får svårt att hitta billigare än Royal mail.

Surface Mail 2 kg kostar £18,18 (brev) eller 11,09 (paket). Vill du ha det REK lägg på £3,50. Var du hittar £60 vete gudarna.

Senast ändrad:

Jag skummade igenom och då den inte hittade några uppgifter till sverige så valde den själv andra alternativ och de var låt säga lite dyra :angel:

Du får kanske anstränga dig lite mer än skumma igenom om du ska hitta rätt. Å andra sidan är det säkert enklare att be dina vänner som är i rätt land att kolla upp det.

yes det är säkert enklast men just nu är de nere i tyskland så det får vänta i sådana fall :laugh:

Liknande trådar

Utrustning Köpte nytt täcke av märket coverme. Det är någon extra flärp med tarra längst fram på täcket vid spännena. Någon som har detta täcket...
Svar
15
· Visningar
719
Senast: MiniLi
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 448
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i... 2
Svar
27
· Visningar
1 810
Övr. Hund Jag är nyfiken på vad ni anser är era bästa inköp när det gäller utrustning och kläder, Tänker att det kan vara allt från koppel och... 2
Svar
34
· Visningar
2 654
Senast: attheedge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka