Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag använder denttabs. Jättekänsliga tänder som får ilningar hela tiden annars - till och med av de flesta tandkrämer.
Denttabs finns med flour på jordklokJag är så nyfiken (pga zero waste) på tabletter men typ allt verkar vara utan flour. Och det ska man väl ha även som vuxen tycker jag tandläkare säger?
Denttabs finns med flour på jordklokKan ju säga att jag i början tyckte det kändes lite konstigt, blir ju inte riktigt samma tjocka skum som med vanlig tandkräm, men med en mjuk tandborste och att tugga sönder tabletten lite så funkar det galant. Inga anmärkningar från tandläkaren heller efter 2 år och så smidigt när en är ute och reser att bara behöva ta med sig exakt rätt antal tabletter. Jag är helt såld haha
Jag har också lätt för afte och måste erkänna att zendium faktiskt verkar förebygga!Vi använder zendium då sambons Afte (munblåsor) har blivit mycket bättre av att använda den. Det var hans tandläkare som rekommenderade den. Jag uppskattar att smaken inte är så stark. Borstar jag någon gång med en annan tandkräm, så är många så starka att det nästan ömmar i tandköttet efteråt.
Rättelse: det är sensodyne som jag har!Jag har också lätt för afte och måste erkänna att zendium faktiskt verkar förebygga!