bästa vänner

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare SomethingCorporate
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 18
  • Visningar Visningar 1 229
S

SomethingCorporate

Hittade bilder på min hund och hans polare Arvid.
Dessa två avgudar varandra trots att dom har vänner av sin egen sort.

PICT0298.jpg

PICT0294.jpg

PICT0292.jpg

Sv: bästa vänner

kisse är ganska stor.
men hund är också ganska liten :)

:love: Åhh, vad gulligt! Tänk om min hund och katt också kunde bli såna vänner!

Underbart söta små vänner. De bilderna skulle visas när någon säger '' dom e' som hund och katt''.

:love: :love: Man ser ju knapp var den ena slutar och den andra börjar:D Jättefina är de ihop i alla fall.:love:

Min katt har en bästa kompis och det är en stor svart hund. Han ÄLSKAR honom och dom leker ihop också (även om det är klart övertag - hund..). Ska hämta min vovve nästa vecka och jag hoppas den tycker om katter... En omplacering som enligt nuvarande ägare aldrig träffat katter.. Får väl intala vovvsingen att det är en mini vovve om det skulle visa sig att han inte gillar katter..!!:angel: Fast det är mycke svårt att inte älska lille Bus-Melkis!! :love:

Då är jag fräck och klämmer in ett bidrag... :D

6dedc61d.jpg

Här är dvärgpinschern Kaiser i full färd med att pussa på "storasyster" Hemi som ser aningen skeptisk ut ;) De leker hela dagarna om de kan - brottas, jagar varandra m.m, och katten håller klorna indragna hela tiden och säger knappt ifrån. En gång bet hunden fast sig i hennes kind och drog henne över golvet! :eek: Då pep hon och husse ingrep.
Men oftast brottas de, och det är riktigt roligt att se på kattens teknik när hon tar grepp över ryggen och snurrar runt och lägger ner "lillebror" utan några som helst problem! :)

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 159
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Loggade in efter många år borta och insåg dels att jag var som mest aktiv här för 15-20 år sedan och dels att jag faktiskt har kontakt...
Svar
10
· Visningar
1 281
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 097
Senast: bollen__
·
Relationer Funderat ganska mycket på det här med vänners betydelse på ålderns höst på sista tiden. När man är ung eller i en viss ålder så är ju... 13 14 15
Svar
280
· Visningar
13 959
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Muddypaws 24/25