Bates Momentum ?

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Bardot
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 039
B

Bardot

Funderar att köpa en såndan här. Provade min kompis o tyckte den var uberskön att sitta i!! Någon på Buke som har den? För- nackdelar? Har också hört att det är en fälttävlans sadel? Stämmer detta? Bra dåligt?`Lägg in gärna bilder åsso :d !!

Sv: Bates Momentum ?

Ser att du är ny på forumet - VÄLKOMMEN - och då vill jag passa på att upplysa dig om sökfunktionen! Skriver du in Momentum där så kan du få upp alla trådar där ordet finns nämnt och det finns en del trådar om denna sadel sedan tidigare.

Lycka till! :bump:

Sv: Bates Momentum ?

Oh, de visste jag inte :angel: Jag hittade några som var bra! Tack så mycket :):)

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 705
Senast: Sedna
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra... 10 11 12
Svar
223
· Visningar
12 479
Senast: lilsan
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 559
Senast: Edla
·
Utrustning Tror att jag ska ta tag i sadelbyte i vinter och funderar en del kring vad som skulle kunna vara aktuellt att prova. Tänker en del...
Svar
6
· Visningar
1 092
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka