Båtfärg? Skavanker på plyfa? (Transport)

HannaZ

Trådstartare
När plyfan börjar få små sprickor på vissa ställen, hur årgärdar man dem? Kan man slipa ner dem spackla och sen måla om hela släpet?

Vilka material kan man måla på med båtfärg? Blir det hållbart på plyfa/laminat?

Har ett trane som är fräscht men som jag skulle vilja "piffa upp" lite extra på min semester. :)
 
Sv: Båtfärg? Skavanker på plyfa? (Transport)

Putt :angel:


Ingen som vet?
Anna-Karin? Hur blev det på din transport? Vad har du målat med? pensel, roller, sprutat? Hur håller det?
 
Sv: Båtfärg? Skavanker på plyfa? (Transport)

Jag har bara slipat och oljat plyfasläp utvändigt och använt ladugårdslack invändigt för sparkskador etc.
 

Liknande trådar

Utrustning Mitt glasfibertak ser förskräckligt ut med små små sprickor i ytskiktet där det frodas en massa växtlighet, vitt tak såklart så det...
Svar
0
· Visningar
332
Senast: DarkInNight
·
Hästvård Det här kommer nog bli långt men jag behöver verkligen tips och råd om vad det kan vara för fel på min häst. Hästen i fråga är född i...
2
Svar
25
· Visningar
3 866
Senast: pews1972
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 574
Hemmet Jag har en liten idé om att måla väggarna i vår hall. Ev oxå i datarummet. Problemet är att väggarna nu är tapetserade med...
Svar
10
· Visningar
3 550
Senast: Lottch
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp