Batteridrivna blockljus i badrum

NagelacksBeroende

Trådstartare
Jag har googlat men min fråga är kanske för dum för att någon annan ska ha undrat :o

Batteridrivna blockljus. Jag vill ha sådana i badrummet. Fungerar det då att ha sådana för utomhusbruk? För det blir ju ångigt och det riskerar ju att bli blött, så ett "vanligt" tänker jag är olämpligt...
 
Jag har googlat men min fråga är kanske för dum för att någon annan ska ha undrat :o

Batteridrivna blockljus. Jag vill ha sådana i badrummet. Fungerar det då att ha sådana för utomhusbruk? För det blir ju ångigt och det riskerar ju att bli blött, så ett "vanligt" tänker jag är olämpligt...
Personligen tror jag att det kvittar om det är för inomhus- eller utomhusbruk.
 
Men alltså, det kan inte bli fel och ljusen typ exploderar eller något om det kommer vatten in i..? Jag är en ganska orolig person, kan tilläggas. Och jag kan inget om sånt här eller vad som är en rimlig reaktion :rofl:
 
Ja man spolar ju inte på ljusen, inte vi iaf 😁

Fukt absolut, men tror att det värsta som kan hända är att de bara slutar fungera.
 

Liknande trådar

Relationer Jag undrar hur det ser ut hos andra familjer under middagen. Jag har två typer av middagar jag undrar över. 1. middag med mina...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 143
Senast: Badger
·
L
Mat Först så förlåt om dethär är en lite konstig fråga! Men jag bara skulle tycka att det var intresant att veta hur andra tycker. Men om ni...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
7 168
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 265
Senast: Lyan
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
988
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp