Battlefield 3

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Rikardsflicka
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 0
  • Visningar Visningar 764
R

Rikardsflicka

Hej, jag undrar om det finns några fler tjejer än bara jag som spelar Battlefield 3 på PC?
Jag har premium och har spelat i ca 3 månader nu. Jag spelar allt och med alla, men det är lite tråkigt att så få tjejer spelar, så jag undrar om man hade kunnat samla alla och kanske skapa en platoon? :) Jag är villig att skapa och driva platoonen och då kommer vi naturligtvis att ha sk träningar där vi spelar alla tjejerna eller så många som kan just då.
Lägg till mig på Battlelog: Rikardsflicka :)

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Det känns som jag har en rejält sen 30-årskris, alternativt en förtidig 40-årskris. Jag måste byta jobb. Jag vantrivs där jag är nu... 2 3
Svar
41
· Visningar
4 632
Senast: starcraft
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite... 2
Svar
27
· Visningar
9 035
Senast: tuaphua
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
2 247
Senast: Rie
·
Hästvård Hej! Igår var vi med vår nyinköpta valack på Strömsholm för en TMS. Jag som inför det här besöket letade information om denna...
Svar
8
· Visningar
5 160
Senast: Jamtland
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Stora shoppingtråden III