BB-väskan nästan packad, vad mer?

Sv: BB-väskan nästan packad, vad mer?

nej nej idomin är inte alls i samma klass som inotyol.... inotyol är magiskt... idomin funkar inte på sönderfrätta stjärtar men inotyol trollar bort på en gång!

/fili som INTE är sponsrad av inoltyol även om det låter så :rofl:

Aha, då vet jag :D
 
Sv: BB-väskan nästan packad, vad mer?

Här får man inget babypaket på BB, men blöjor finns hemma. Det får man även på BB. Samt att det finns deras kläder till babyn att låna och rejäla trosor och bindor till mig :D
Hur funkar det hos er, att man 'får låna blöjor'? Betalar man för hur många man använt när man lämnar BB sen eller?

Jag antar att Smulu födde på samma sjukhus som mig (Östra), dvs om hon inte blev i vägskickad till Mölndal eller annat ställe, men om det var samma så kan jag svara ang blöjor.

Vi fick 2 stora kassar med babysaker, antar Östras BB är medlem i Pampersklubben ;)...för det var bara Pampers saker i dessa väskor. I där låg blöjpaket, samt att vi på rummet hade blöjor som BB lagt dit. Vi betalade ingenting för våra blöjor vi *lånade*. Det var bara att ta så länge man ville.
 
Sv: BB-väskan nästan packad, vad mer?

Inotyol är rena skiten. Här blir det ännu mer röd stjärt. Enda som funkar är faktiskt Idomin för oss ;).

Inotyol innehåller dessutom ganska så mycket kemikalier.
 
Sv: BB-väskan nästan packad, vad mer?

Inotyol är rena skiten. Här blir det ännu mer röd stjärt. Enda som funkar är faktiskt Idomin för oss ;).

Inotyol innehåller dessutom ganska så mycket kemikalier.

Hehe, lät ju inte så bra. Idomin har ju funkat i alla tider så jag tror jag kör med det ändå ;)
 
Sv: BB-väskan nästan packad, vad mer?

Hehe, lät ju inte så bra. Idomin har ju funkat i alla tider så jag tror jag kör med det ändå ;)
Fast här håller jag med Filiduttan. Inotyol har varit helt överlägset för oss (eller sonen då), idomin funkar däremot inte alls.
 
Sv: BB-väskan nästan packad, vad mer?

Pratade med min mamma om sånt där och hon sa att Idomin var det bästa när jag var bebis (30 år sedan iofs :p) och tog bort röd stjärt och sveda.

Men det är väl som med allt, olika saker funkar olika bra på olika folk. :)
 
Sv: BB-väskan nästan packad, vad mer?

Som någon annan skrev: något att läsa, eller korsord/soduko om du gillar det. Ett tag sov alla utom jag - grymt tråkigt! Så underhållning i den form du gillar mest.:)
Och om du gillar att skriva tar du med första boken eller något annat att skriva i, vi hann aldrig skriva sen och tyvärr minns man bara delar sen i efterhand. Nu är det så dags att ångra sig.
 
Sv: BB-väskan nästan packad, vad mer?

Mitt linne med stöd har varit guld värt när jag inte ville simma i bröstmjölk om nätterna. Bara att hiva ner under tutten och så somna igen. Använder nattlinne över linnet för det är så kallt i rummet, eller en öppen pyjamasjacka.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp