bc unghund

U

ullis25

Brukar bc hundar vara lite smått hysteriska och krafsa sönder och gräva håll på diverse inredning när de är unga?

Hunden i fråga (inte min) verkar få bra med aktiviteter och hjärngympa.
Har glömt bort hur det var att ha unghund.. så det kanske är ett vanligt förekommande..
 
Sv: bc unghund

Yep, BC-barn kan vara rätt vidriga stundtals!
(Sedan kan hunden såklart vara understimulerad, men tror du att hon är välaktiverad så är hon säkert bara en BC.)

Det finns en bild, hittar aldrig den. Men där är fyra bilder; En tornado, en jordbävning, en tidvattenvåg och en Bc-valp... :D

Min var vidrig till den dagen han fyllde 1 år, i princip. Helt loss. Belgarn var en ÄNGEL i jämförelse.
 
Sv: bc unghund

Japp, "destructive forces of nature"
Tornado, jordbävning, tsunami o nåt till o så en BC valp i mitten.
:rofl:
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har tidigare skrivit och funderat om att skaffa hund. Nu har jag läst på om några raser som intresserat mig och tror jag hittat en...
7 8 9
Svar
160
· Visningar
7 500
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Är knappast den första som startar en sån här tråd 😅 Men jag och min sambo letar efter rätt hundras som hund nummer två. Har en liten...
2
Svar
28
· Visningar
2 014
Senast: DeCloe
·
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
10 181
Senast: Bulldoozer
·
L
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 729
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp