Beach 2013 del VII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Beach 2013 del VII

Tråkigt för dig och zassoo att vårruset och kanske blodomloppet blir lidande p.g.a. krämpor och skador. Trist :( Men klart ni ska gå tillsammans, blir ju en lite mini-buketräff av det då ju?

Hallå! Jag var ju tvungen;) min första kommentar till killen när jag kom hem "nu ligger jag etta i utmaningen igen:D"

Haha jag förstår det, jag är likadan :angel: Min mobil laddade ut på tåget hem t.ex. och då var jag tvungen att ladda ner endomondo på sambons mobil så promenaden hem från tåget ändå kunde reggas "De håller ju på att norpa förstaplatsen!!" :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Hur orkar vissa människor rodda runt så otroligt mycket i sitt liv? Jag har en bekant som har jobb som mäklare och 5 inhyrda hästar... 5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 221
Kropp & Själ Jag behöver en hobby! Jag har en hund som är lika lat som mig; vi gillar att ligga i sängen och titta på TV, så långa hundpromenader och...
Svar
7
· Visningar
289
Senast: MiaMia
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
266
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Tråden för spår