Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bra gjort där. Gör man inget händer inget.
Fan vad ballt att du gick ner och sade till! Jag hade aldrig vågat och sen hade jag ångrat mig i efterhand![]()
Wys, starkt gjort att du vågade gå ner och säga till!Och telefonen, ja den ligger och gottar sig i en påse med ris
Haft den avstängd i snart två dygn. Tror säkert den kommer funka hyfsat men får kanske leva med en fläckig display
![]()
Vad modigt att du sprang ner!
När jag var ute och gick för nån vecka sen hörde jag något som lät som ett skott så då noterade bilar som kom körandes och tänkte att om polisen skulle fråga så skulle jag kunna kolla på endomundo när jag hörde skottet eftersom jag kan kolla vart jag gått och när jag började gå. Haha! Det var säkert inte ens ett skott jag hörde![]()
Det är någon sorts lathetshierarki; du känner dig lat jämfört med mig och jag känner mig lat jämfört med andra cykelmänniskor jag känner som bränner av pass på 100 km utan att ens blinka. De skulle knappt orka ta ut cykeln för ynka 67 km...![]()