Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
*kl*
Efter drygt tre timmars cykling och bara en mil kvar hem sa min kropp "Nej, nu räcker det!". Puls upp på 185 fast jag stod still, svartnade för ögonen och kroppen bara skakade, troligtvis rejäl vätskebrist (when will I ever learn..?). Sambon fick komma och hämta mig, annars hade jag nog inte tagit mig hem.
Din sommar låter underbar, men kul att du kommer in och säger hej ändåJa! Men jag tror det. Det har ju varit så jäkla fint väder denna sommaren så har befunnit mig extremt lite vid datorn bara!
Fick till en till promenad på 5,7 km så totalt har jag gått 11 km idagLite stel i benen men annars skönt! Är också glad att jag undvikit både resterna av smörgåstårta samt alla småkakor idag, har ätit nyttigt och bra. Middagen blir också bra, så så länge jag håller mig ifrån godsakerna ikväll också så blir betyget MVG på dagen
![]()
Bra jobbat! Snacka om spontan träning![]()
Stod själv i provrum idag med världens mageÅt en del choklad i helgen och lite kakor, kände mig berättigad till det då jag slitit på det där torpet så jag i princip bara däckat på kvällen. Där i provrummet kände det dock mindre smart...
Fick med mig kläder hem i vilket fall, bland annat fältbyxor från Fjällräven! Så glad över dem.
Duktiga du! Rejält promenerat idagSkönt avbräck från helgens sötsaker antar jag?
Stod själv i provrum idag med världens mageÅt en del choklad i helgen och lite kakor, kände mig berättigad till det då jag slitit på det där torpet så jag i princip bara däckat på kvällen. Där i provrummet kände det dock mindre smart...
Fick med mig kläder hem i vilket fall, bland annat fältbyxor från Fjällräven! Så glad över dem.
Nästa vecka börjar nya jobbet. Ska visst bo i ett stort hus i pyttelilla Ryd och enligt beskrivningen finns det vacker natur och mycket motionsmöjligheter runt om. Ska jag klara av att motionera efter jobbet? Borde verkligen skärpa mig och göra det!!
Min medryttare rider på UPK en gång i veckan och är väldigt nöjd med undervisningen där![]()