Sv: Beach 2014 del II
Okej, jag vill gärna gå ner i vikt till mars ungefär. Har ingen aning om hur det ska gå till

Behöver bli peppad så jag hoppar in i den här tråden lite brutalt
Jag har i hela mitt liv konstant gått upp långsamt i vikt, i nuläget har jag 67kg på mina 163cm. Enda gången jag gått ner i vikt var när jag käkade
kålsoppa. Jag vill helst komma ner under 60 strecket, men det är inget mål. Jag har varit på resjobb i 5veckor och har då joggat 2-3 ggr i veckan (har aldrig gjort det innan), och ingen skillnad på vikten
Min nya plan är att på jobbet äter jag yoghurt till frukost som jag brukar, runt nio på morgonen. 12 e det lunch och då tänkte jag äta soppa och knäckebröd, jag har köpt tomatsoppa och nån viktväktarsoppa. Lätt creme fraiche tänkte jag också unna mig. Efter jobbet åker jag till stallet och brukar vara hemma 20-21, i vanliga fall äter jag popcorn när jag kommer hem. Det ska jag byta ut om kålsoppan jag länka till tidigare, popcornen kommer jag dock inte glömma

Jag poppar dom själv i lite rapsolja och har popcornkrydda på, det kan väl inte vara så onyttigt??
Inga mer chips! Mitt största fall är dock motionen. Jag har konstant benhinneinflammation typ, och skolios. Finns inte så mycket jag kan göra och som jag tycker är roligt. Dessutom är jag rädd för att vara ute och motionera nu när det är mörk efter att stött på en älg

Så jobbigt när man är hemma så sent, vad ska man hitta på liksom?