bedömmningar . rörigt.

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare blohme
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 048
B

blohme

Jag har kollat igenom heeeela den nålade bedömningnstråden , o jag fattar fortfarande lika lite som innan .

Så kan någon vara så snäll o förklara tydligt hur en
A:0 2faser går till, alltså, när rider man fas2 , direkt efter? hur räknas tid & fel ..

A:0 2 faser & A:0/A:0 2 faser är väl dom 2 vanligaste eller?

Sv: bedömmningar . rörigt.

Man rider fas 1 - är man felfri fortsätter man direkt på fas 2.
Snabbast och felfriast i fas 2 vinner. Är ingen helt felfri i fas 1 är det snabbast och felfriast där som gäller.

A:0 2 faser & A:0/A:0 2 faser är väl dom 2 vanligaste eller?
det är samma sak.

Man rider fas 1 - är man felfri fortsätter man direkt på fas 2.
Snabbast och felfriast i fas 2 vinner. Är ingen helt felfri i fas 1 är det snabbast och felfriast där som gäller.

det är samma sak.

haha! nu känner man sej lite dum :P haha.
men vet du varför dom använder sig av lite olika hela tiden?
de blir ju rörigt för en som mig :angel:

ingen aning, men en gissning är att det heter olika beroende på vilket resultatprogram man använder kanske?

förr hette det A1.d (med kolon eg. men då blir det :d haha)

Vad betyder bedömning två faser A:0/A:0/A :confused: jag hittar inte mina böcker där det står x) hehe. det vore super snällt om någon kunnde förklara.

jo jag tänkte att det måste vart ngt sånnt för jag fick inte ihop det på något annat sätt :P tack för att du svarade :D

Liknande trådar

Hundhälsa OBS Varning för långt inlägg. I slutet av maj ifjol sprang jag och min ena dvärgschnauzer ihop på en agilitytävling. Det blev en ganska...
Svar
2
· Visningar
507
Senast: igbest
·
Övr. Barn Det sägs ju vara ganska vanligt men vi känner oss verkligen helt ensamma. Vår gosse fyller 6 i sommar och kissar fortfarande mycket på... 2
Svar
27
· Visningar
2 188
Senast: Amha
·
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 493
Senast: Edla
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 729
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka