JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Bee A Magician tackar nej till Elitlopps-start
Moderator
Hästnyheter
Det blir ingen fortsättning för det kanadensiska toppstoet Bee A Magician. En skada har satt stopp och i stället är det avelskarriären...
Hästnyheter
Elitloppet är som bekant inte bara just Elitloppet. Alla trav-fans har en läcker söndag att se fram emot på Solvalla. Här är några av...
Hästnyheter
”Elitlopp Playoff” ändade i ett jättedrama. Åke Svanstedt var först i mål med Resolve men diskades. Segern gick i stället till Bee A...
Hästnyheter
I treåriga stoet Dibaba har Roger Walmann en pärla för framtiden. Hon tog sin tredje seger på lika många starter när Solvalla öppnade...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Ja faktiskt nästan identiska jag trodde det var en sån innan jag läste texten.
Nota
9 minuter sedan
Svar: 1 871
Visningar: 182 549
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Biologisk krigsföring från min hund ikväll. Jag är totalt förstörd av pollenallergi och han ska bestämt kissa under ALLA träd jag inte...
geting
52 minuter sedan
Svar: 1 352
Visningar: 82 409
Hund
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Fy vad jag lider med dig. Sådant fruktansvärt och jobbigt beslut att ta. Får sälla mig till övriga och säga att du gör rätt som tänker...
fio
55 minuter sedan
Svar: 19
Visningar: 1 100
Hund