Begagnade sadlar har jag köpt, men aldrig något annat. Jag gillar inte att använda gamla grejer. En del saker fick jag låna (på obestämd tid) när jag var nybliven hästägare, men jag köpte eget så fort jag hade möjlighet.

Jo förreseten! Jag har köpt ett begagnat schabrak! Det var ett sån där extra tjock för 20 kr. Helt och rent, bara lite urtvättat. Skulle aldrig åka iväg på träning med det, men hemma funkar det bra. :) Det var helt klart värt 20 kr!

Bra!

Har köpt flera begagnade prylar och allt har varit som utlovat eller bättre, rent, snyggt och bra!

Har aldrig gjort det.
Till hästen skulle jag kunna göra det, men till mig själv föredrar jag nya saker som ingen annan svettats i.

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 124
Utrustning Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣 Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Svar
5
· Visningar
887
Senast: Fibusen
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
535
Utrustning Jag har hittat en Globus Clic begagnad som ägaren inte vet vidden på, ngn som vet vart den märkningen sitter? Det är bra pris så jag...
Svar
0
· Visningar
179
Senast: Aleel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka