Behöver hjälp med Irfanview...

S

Sofajjah

Har precis laddat hem IrfanView och fattar inte så mkt. :confused: Kan man ta bort saker i bakgrunden t.ex. staket, bilar och sånt? Hur gör man? Kan man få svart bakgrund, hur gör man isåfall?
Nån som kan hjälpa mig? :D
 
Sv: Behöver hjälp med Irfanview...

Det korta svaret: nej det kan man inte.

Det något längre svaret: ingenting är omöjligt, men IrfanView är inte till för sådan bildbehandling.
 
Sv: Behöver hjälp med Irfanview...

Finns det nån sån bildbehandling som är gratis?
 
Sv: Behöver hjälp med Irfanview...

Gimp.

(sök på "gimp" här på bukefalos så får du upp massor med trådar både om hur man installerar det och hur man använder det, så slipper du fråga det :) )
 
Sv: Behöver hjälp med Irfanview...

Fattar inte ändå, även om jag har läst i alla trådar (liite korkad). Jag har laddat ner det, men fattar inte hur man gör. :confused:
 

Liknande trådar

Fritid Min plan A gick inte vägen då ett hotell i Gävle erbjöd inte spa-paket under sommaren, Högbro bruk hade inte nått som passa dom dagarna...
Svar
4
· Visningar
211
Senast: Entourage
·
Fritid Ja, som rubriken säger... Jag är inte jägare, och är den där stadsbon som på sin höjd varit ute på svampplockning som barn (:p). Så...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
4 453
Senast: skogaliten
·
Kropp & Själ Vart ska man vända sig egentligen? Jag ville ta bort ett födelsemärke som 20-åring, men det var hur svårt som helst att få hjälp minns...
2 3
Svar
41
· Visningar
1 720
Juridik & Ekonomi När man köper saker på öppet köp eller enligt distansavtalslagen får man ju ta hem och prova varan. Det brukar stå att den inte får vara...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
3 480
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp