Behöver veta lite om den här sadel!

Rosonelle

Trådstartare
Jag behöver under vad man skulle kunna gå för den här sadel! Det är en Santa cruzen under kåpan står det 16,5 Wide och sen i ena hörnet står det 33 67

Jag har ingen aning om vad det är för modell har bara hört att jag kan få några tusenlappar för den men för att vet mer exakt vad jag kan få behöver jag veta modell och hur hittar man det? Kan man ens hitta det?
Någon som vet vad jag kan ta för denna sadel?




IMG_4949.jpeg
 
Det ser ut som en Santa Cruz Celine. Vet tyvärr inte vad du kan få för den. De med fast bomvidd är mindre värda än de där den går att ändra. Jag köpte en med ändringsbar bomvidd i nästan nyskick för ca 8000 har jag för mig.
 
De brukar ligga ute för 3-5000 ungefär beroende på skick och om det är ändringsbar bomvidd, är min erfarenhet.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det ligger snö utanför. Allt jag tänkt göra ute har fått skjutas på tills det blir bättre väder. Det enda jag kan komma på att göra ute...
6 7 8
Svar
142
· Visningar
8 322
Senast: ameo
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 104
Senast: MiaMia
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
917
Senast: escodobe
·
Skola & Jobb För tillfället jobbar jag 25% och tycker jobbet är skittråkigt. Jag sitter och tittar på klockan medan jag jobbar och räknar ner tiden...
15 16 17
Svar
333
· Visningar
22 848
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp