Behöver er hjälp!!

lille skutt

Trådstartare
Skulle vilja veta vilken färg ni hade valt på sadel och träns mm. om ni hade haft en gråskimmel? ( är lik hästen i h**kskatalogen med namnet My last blue cheese) fast lite mörkare från ögonhöjd och neråt. kommer nog att bli ljusare med tiden.
Vad tror ni om lite röd brunt typ cherry eller lite cognac :crazy:färgat????
Är sugen på att köpa prestiges hoppsadel (sidney) som har den färgen! :d :d :love:
Snälla hjälp mig med detta dilemma! :confused: :confused:

Sv: Behöver er hjälp!!

jag har en gråskimmel :) och jag har en mörkbrunsadel och träns ...och det tycker jag är skapligt snyggt :banana:

Sen är det ju alltid trevligt om sadeln passar hästen också :)

Skulle ha kört på rödbrunt. Det är riktigt läckert på en gråskimmel :)

JAg hade valt svart. Tycker att det är snyggast om hästen är lite grå, dessutom är det lättt att matcha shabrak till ;)

Svart är min personliga åsikt, men det är upp till dig :3

Jag har själv en mörk gråskimmel och han passar absolut bäst med saker i svart! Hade brunt ett litet tag, men jag tyckte att det skärde sig lite mot det gråa..

Liknande trådar

Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Wera
·
R
Kropp & Själ Jag har gått runt och känt mig extra gollumig och glåmig de senaste dagarna och kom då på tanken att jag faktiskt skulle kunna färga... 2 3 4
Svar
71
· Visningar
10 932
Senast: Emtherlia
·
Hemmet Vi har ett rum som vi inte vet hur vi ska inreda riktigt. Det som måste få plats är minst ett skrivbord och våran träningsbänk...
Svar
3
· Visningar
1 561
Senast: Tjôta
·
S
Ridning Hej! Jag har en foderhäst genom ridskolan som jag sköter om rider en dag i veckan.. Hon är en maxad D-ponny & väldigt grov.. Mörkbrun...
Svar
1
· Visningar
979
Senast: SannasMichelle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka